joi, 25 martie 2010

Cosmina, Cluj-Napoca





















Casuta din gradina



3 comentarii:

  1. Vai cat de draguta este casuta din gradina!
    E facuta de un tamplar presupun?Cat de priceput trebuie sa fie!Ca-n povesti arata!
    Vai ce mi-as dori si eu asa ceva!
    Cred ca orice suflet de copil tanjeste dupa o casuta de gradina!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. E facuta de cineva priceput, dar dupa modelul desenat de mine. Ornamentele de sub streasina sunt de la o cladire veche din Cluj, le-am cules de prin curte inainte de a fi aruncate in foc sau , in cel mai bun caz, la gunoi.
    Noi am vopsit-o si am mobilat-o ulterior . Pozele din interior nu sunt postate pe net, dar are un bufet cu multe vasute , farfurioare etc., o masa cu scaunele si o canapeluta.
    Multumesc pt. apreciere. Si cele 3
    fetite ale mele o iubesc f. mult!
    Cosmina

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut superba casuta! As puta avea planurile? Care sunt dimensiunile exacte? Multumesc, sergiuanghel2008@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere